Waarom Margot blij was met een hondenverzekering?

Mijn naam is Margot Swart en ik ben de trotse eigenaar van drie grote loebassen. Dusdanig groot, dat ze voor mijn kinderen niet handig zijn om uit te laten omdat ze simpelweg te sterk zijn. Daardoor hebben mijn kinderen al een langere tijd de wens om zelf een puppy te hebben. Waar ik eerst voor een langere tijd standvastig “nee” bleef verkondingen,  ging ik na het zien van Trippel meteen overstag: liefde op het eerste gezicht! Ze is een mix van een chihuahua en een vlinderhondje, zo blij als een ei en mist één achterpootje. Nu ben ik de trotse eigenaresse van drie grote honden én een hele kleine.

Op drie september moest ik met mijn kleine nieuwe vriend naar de dierenarts voor een inenting tegen de kennelhoest. Bij het verlaten van de praktijk zie ik een flyer liggen waarop staat ‘Maand gratis verzekering’* van Petplan. Hiermee kan jij je huisdier een maand lang gratis verzekeren en de dekking gaat per direct in. “Jaja..”, dacht ik. Maar omdat duidelijk wordt aangegeven dat er geen verplichtingen zijn en de proefmaand automatisch afloopt besluit ik een gokje te wagen.

Op vier september krijg ik de bevestigingsmail dat Trippel is verzekerd.

Op zes september ga ik met Trippel naar het hondenpark. Omdat ze bij haar vorige baasje niet echt contact had met andere honden, laat ik haar hier uit om haar te laten socialiseren. Nadat ze heerlijk met de honden heeft gespeeld roep ik haar en terwijl ze op mij afstormt begint ze onderweg te gillen. Ik voel – heel zachtjes maar toch duidelijk – losse onderdeeltjes in één van haar maar drie pootjes. Gelijk sjees ik naar de dierenarts om foto’s te maken en mijn grote zorg blijkt werkelijkheid: Trippel heeft twee middenvoetsbeentjes gebroken. En niet recht, maar in een vervelende kronkel..

Op zeven september heeft de dierenarts overleg gehad met de orthopeed. Omdat Trippel al extra belasting heeft op haar voorpootjes (vanwege haar ontbrekende achterpootje) wordt een operatie aangeraden. Dezelfde dag nog wordt mijn kleine vriend met succes geopereerd.

Op zestien september heeft Petplan tachtig procent (€ 2154,68) van de kosten op mijn rekening gestort zonder dat ik nog maar één keer premie heb betaald. Doordat ik Trippel via de actie van Petplan heb verzekerd, krijg ik nu gelukkig niet deze medische onverwachte hoge kosten voor mijn kiezen.

Tot op de dag van vandaag heeft Petplan er een klant bij.

*De Maand Gratis Verzekering biedt nieuwe puppy – en kitten baasjes de mogelijkheid om het Petplan Basispakket gedurende één maand gratis en vrijblijvend te proberen. De Maand Gratis Verzekering is uitsluitend te verkrijgen via fokkers en dierenartsen die samenwerken met Petplan.

Andere interessante artikelen voor jou

Petplan vindt klanttevredenheid uiterst belangrijk. Daarom vragen we jaarlijks aan onze klanten wat ze van ons vinden. Gemiddeld scoort Petplan een 8,2 op 10 gebaseerd op 1618 beoordelingen.

© Petplan 2020 - Alle rechten voorbehouden. Website door We Brand Creative

search
keyboard_arrow_upTerug naar boven