Teamlead Front Office

In deze nieuwe rol in het Customer Care team ben jij verantwoordelijk voor  het dagelijkse inbound en outbound klantcontact. Als teamlead train, coach en motiveer je het front office team. Je bent een commerciële tijger die met flair en enthousiasme het Petplan-merk kan uitdragen. Een saaie werkdag zul je niet snel hebben doordat je klanten spreekt via de telefoon, e-mail, chat, website en social media. Jouw focus ligt naast het dagelijkse klantcontact ook op klantbehoud en het binnenhalen van nieuwe klanten. Zo lever je een substantiële bijdrage aan onze ambitie om de nummer 1 huisdierenverzekeraar van Nederland te worden, zowel in schaalgrootte als in klanttevredenheid.

Solliciteer nu!

Een dag bij Petplan

Nadat je de kantoorhonden begroet hebt en koffie hebt gehaald, deel je in de daily stand-up met je collega’s de belangrijkste inzichten van gister en doelen van vandaag. Nadat je een uur druk bent geweest met het opvolgen van telefonische leads, ga je aan de slag met een klantbehoud training. Je luncht aan de keukentafel met collega’s en gaat hierna in de telefoon voor inkomende belletjes.  Voordat je naar huis gaat, check je nog de performance van het front office team van vandaag.

Wat je doet:

  • Om je doelen te bereiken stel je een commercieel plan op voor de korte (Q1 2019) en middel-lange (2019) termijn gericht op het verbeteren van klantcontact, klantbehoud en upsell.
  • Je voert dit plan zelf en in samenwerking met de Front office uit.
  • Je traint, motiveert en coacht je collega’s om de prestaties te verbeteren
  • Als teamlead los je eenvoudige en complexe cases op
  • Je maakt van iedere klant een fan.

Wie jij bent:

  • Je bent commercieel. Je houdt ervan te scoren en krijgt een kick van het binnenhalen van een klant
  • Je bent een echte teamplayer. Je empathisch vermogen gebruik je om zowel je collega’s als de klanten beter te begrijpen.
  • Je bent daadkrachtig, kan snel en weloverwogen tot een besluit komen en hebt een goed ontwikkeld organisatorisch vermogen
  • Je bent communicatief sterk, energiek en initiatiefrijk
  • En je bent gek op dieren!

Onze kantoorhonden

Gemma
Knuffelkont

Maisey
Bureauhond

Francey
Allemansvriendin

Tommy
Held op sokken

Wat we vragen:

  • HBO+ werk- en denkniveau
  • Minimaal 4 jaar werkervaring in een commerciële klantcontact functie met aantoonbaar succes. Ervaring in een callcenter is een pré
  • Ervaring in het verzekeringswezen is een pré. Je bent in het bezit van de diploma’s WFT Basis en Schade Particulier of bent bereid deze binnen 1 jaar op onze kosten te behalen.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat je hiervoor terug krijgt:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring.
  • Een NS trajectkaart voor woon-werk verkeer
  • Een uitdagende functie met veel eigen verantwoordelijkheid en volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
  • Een centraal gelegen, moderne en dynamische werkomgeving naast Station Amsterdam Sloterdijk
  • 25 vakantiedagen.

Solliciteer nu!

Ben jij iemand die energie krijgt van het zo goed mogelijk helpen van (potentiële) klanten? Zie jij in een boze klant een uitdaging en krijg je van het behouden van potentiële opzeggers een kick? En vind jij het leuk om jouw uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden over te brengen aan je collega’s? Solliciteer dan voor 28 februari.

Voor vragen over de vacature kan je contact opnemen met: Marélie Sweep (Marketing Manager Petplan) via 020 – 72 20 233.

Solliciteer nu!

 

Acquisitie op deze vacature wordt niet gewaardeerd.

De leukste werkgever

Petplan is een informeel, transparant en snel groeiend bedrijf. We hebben een passie voor dieren en hun eigenaren. Ons team staat dan ook altijd klaar om klanten te helpen met vragen.

  • Vrijheid voor jouw ideeën
  • Marktconform salaris
  • Ambitieuze collega’s

Dat doen we met een team van 20 werknemers. De sfeer bij Petplan is gezellig en er heerst een open cultuur waar ruimte is voor persoonlijke groei. Je krijgt vanaf dag 1 verantwoordelijkheid, maar we zijn er altijd om je te helpen.

Over Petplan

Petplan is de grootste huisdierenverzekeraar ter wereld met ruim 1,5 miljoen klanten wereldwijd. In 2006 is Petplan Nederland in samenwerking met de landelijke dierenartsen coöperatie AUV opgericht.

Hierdoor is Petplan van huis uit een organisatie waar zowel liefde voor het huisdier als kennis en kunde over medische zorg voor het huisdier centraal staan. We werken vanuit een prachtig in “urban jungle” stijl ingericht kantoor gelegen in het Quarter Podium in Amsterdam Sloterdijk (250m van NS station) met een team van ongeveer 20 collega’s.

Ook houden we kantoor in Wunstorf (Duitsland), een klein dorpje in de buurt van Hannover met ongeveer 10 collega’s.

Lisanne over Petplan

Werken bij Petplan is uitdagend en elke dag anders. Ik heb hier in de tijd dat ik werk ontzettend veel geleerd. Het is ontzettend leuk om met zoveel dierenliefhebbers samen te werken!

Collega’s bij Petplan

Eefje
Teamlid Customer Care

Marélie
Marketing Manager

Daisy
Teamlid Customer Care

Nico
Directeur

Wij zoeken

Petplan vindt klanttevredenheid uiterst belangrijk. Daarom vragen we jaarlijks aan onze klanten wat ze van ons vinden. Gemiddeld scoort Petplan een 8,2 op 10 gebaseerd op 1618 beoordelingen.

© Petplan 2020 - Alle rechten voorbehouden. Website door We Brand Creative

search
keyboard_arrow_upTerug naar boven