Klachten

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan weten!

Bij Petplan vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Je kunt ons altijd bellen.
Wil je schriftelijk jouw klacht indienen? Volg dan onderstaande klachtenprocedure:

1. Schriftelijke klacht

Wij ontvangen jouw klacht graag schriftelijk op het volgende adres:
Petplan Nederland
T.a.v. Directie Petplan
Postbus 20746
1001 NS AMSTERDAM

2. Klachtafhandeling

Na ontvangst van jouw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op en proberen de klacht samen met jou op te lossen. (Wij streven er naar jouw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen).

3. Nog steeds ontevreden?

Mocht jouw klacht door onze directie niet naar tevredenheid zijn opgelost dan kun je contact opnemen met de Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Kifid: www.Kifid.nl
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93560
2509 AN DEN HAAG

Petplan vindt klanttevredenheid uiterst belangrijk. Daarom vragen we jaarlijks aan onze klanten wat ze van ons vinden. Gemiddeld scoort Petplan een 8,2 op 10 gebaseerd op 1618 beoordelingen.

© Petplan 2020 - Alle rechten voorbehouden. Website door We Brand Creative

search
keyboard_arrow_upTerug naar boven