Klantonderzoek najaar 2019

Petplan hecht veel waarde aan klantfeedback. Wij gebruiken verschillende methoden om klantinzichten te verkrijgen. Dit gebeurt zowel op structurele als incidentele basis en zowel vanuit Petplan zelf als met behulp van externe onderzoeksbureaus.

In oktober en november 2019 lopen er twee verschillende (tijdelijke) onderzoeken. Het eerste onderzoek wordt uitgevoerd i.s.m. Totta Research. De uitnodiging voor deelname aan dit onderzoek is op dinsdag 15 oktober per email verstuurd aan een selectie van onze klanten. Het tweede onderzoek wordt uitgevoerd door onszelf. Geselecteerde klanten ontvangen hierover bericht per email in de laatste week van oktober.

Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze onderzoeken? Laat het ons weten!

Petplan vindt klanttevredenheid uiterst belangrijk. Daarom vragen we jaarlijks aan onze klanten wat ze van ons vinden. Gemiddeld scoort Petplan een 8,2 op 10 gebaseerd op 1618 beoordelingen.

© Petplan 2020 - Alle rechten voorbehouden. Website door We Brand Creative

search
keyboard_arrow_upTerug naar boven