Sms of ingesproken bericht ontvangen?

Lees hoe je zo snel mogelijk je betalingsachterstand kunt opheffen

Beste heer/mevrouw,

Zojuist heb je van ons een SMS / ingesproken bericht ontvangen waarin aangeven is dat de automatische afschrijving van één of meerdere premies nu of in het recente verleden niet is gelukt. Het doorgegeven premiebedrag staat dus in ieder geval nog open. Je kunt op een aantal manieren snel je premie voldoen:

  1. Je kunt het verschuldigde bedrag overmaken op rekeningnummer NL12RABO0146954645 t.n.v. Veterfina BV (inzake Petplan) onder vermelding van het doorgegeven betalingskenmerk. Voorkom onnodige betalingsherinneringen en betaal je openstaande premie zo snel mogelijk.
  2. Je betaalt snel en gemakkelijk via IDEAL. Je kunt jouw persoonlijke IDEAL betaal link aanvragen door hier te klikken.

Mocht je nog vragen hebben over deze service dan kun je deze stellen via ons contactformulier of bellen met 020 – 72 20 230.

Met vriendelijke groet,

Petplan Nederland

Petplan vindt klanttevredenheid uiterst belangrijk. Daarom vragen we jaarlijks aan onze klanten wat ze van ons vinden. Gemiddeld scoort Petplan een 8,2 op 10 gebaseerd op 1618 beoordelingen.

© Petplan 2020 - Alle rechten voorbehouden. Website door We Brand Creative

search
keyboard_arrow_upTerug naar boven